網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

林俊傑驚喜撐場睇騷 鄧紫棋嗌無敵震撼 __,林俊傑,鄧紫棋,

鄧紫棋仲話19歲時自己坐喺台下睇JJ演唱會,估唔到今日係調番轉。歌手鄧紫棋(G.E.M.)最近喺台灣開騷,獲唔少好友入場支持,其中新加坡歌手林俊傑(J ...


鄧紫棋仲話19歲時自己坐喺台下睇JJ演唱會,估唔到今日係調番轉。


歌手鄧紫棋(G.E.M.)最近喺台灣開騷,獲唔少好友入場支持,其中新加坡歌手林俊傑(JJ),以及台灣女星歐陽娜娜尋晚亦有捧場,佢哋三個喺後台合照時仲發生趣事。

事緣JJ喺社交網上載咗全身相,見到佢哋三個並排合照,但企喺G.E.M.隔籬嘅歐陽娜娜突然擘腿,咁奇怪?原來有1米67高嘅歐陽娜娜,為咗唔好同嬌小嘅G.E.M.有太大身高差,於是展開「紳士腿」蹲低影相。G.E.M.都有晒合照,同樣見到歐陽娜娜特登蹲低,相當貼心!

G.E.M.留言話:「當年我19歲時,JJ邀請我當他廣州的演唱會嘉賓,我坐在台下看了一整晚演唱會,覺得超級無敵震撼!沒想到有一天他也會來看我演唱會!人生真奇妙!哈哈!然後現在18歲的娜娜來看我,會不會很快有一天我也去看她的演奏會呢?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!