掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

【精人出口】邱芷微食腦點陳志忠行兇 __,

Chelffy做幕後主腦,打打殺殺就交畀Wilson。藝人邱芷微(前名邱美薇、Chelffy)及陳志忠(Wilson)早前為舞台劇拍攝海報,首次演舞台 ...


Chelffy做幕後主腦,打打殺殺就交畀Wilson。


藝人邱芷微(前名邱美薇、Chelffy)及陳志忠(Wilson)早前為舞台劇拍攝海報,首次演舞台劇的Wilson大晒結實肌肉,演奸角的他會有不少殺人血腥戲份:「我仲擔任動作指導,角色有打鬥,但武器係廚具、自拍神棍、斧頭,度招嘅時候同以往打功夫諗法唔同,幾新鮮!」

Chelffy則飾演關鍵幕後主腦,毋須耍兩招,但有不少內心戲:「我客串演女主角胞姐,整個劇情係因我而起,係幕後主腦,所以都好重要。(你同Wilson有冇分享演戲心得?)佢開頭有少少緊張,但阿Sir教得好,入戲好快,上次考試佢高分過我呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!