網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

【互篤背脊】許芯悅成日遲到被喪罰錢 __,許芯悅,

遲到呢啲壞習慣真係要改!性感女星黃榕、許芯悅(Katie)及馬嘉均(Mason)最近為4月底合演的舞台劇宣傳,問到排劇時誰最常遲到?Katie未有正面 ...


遲到呢啲壞習慣真係要改!


性感女星黃榕、許芯悅(Katie)及馬嘉均(Mason)最近為4月底合演的舞台劇宣傳,問到排劇時誰最常遲到?Katie未有正面回應,只說遲到一分鐘就要罰港幣5元,曾有人被罰幾百元。Mason忍不住爆料:「佢係咁話人,其實我哋3個之中佢遲得最多,佢今日準時係奇迹!不過其實佢已經好咗,因為佢好慳家。」Katie大呻日前為排劇而忘記歸還贊助服裝,結果要付2千多元,直言:「蝕咗」至於誰最常忘記對白?Katie與黃榕都說是Mason,但體諒他有多頁劇本,還大讚他十分勤力,相信他正式演出時一定沒問題。票房方面,3人均表示預售及正式發售的成績都很好,更登上了熱賣榜,希望有機會加場。

黃榕參加健美小姐選舉

說到新工作,即將推出新歌的Katie坦言想多點拍戲,Mason則透露稍後會拍電影及推出新歌,更有機會舉行演唱會,Katie與黃榕即搶着表示要擔任嘉賓。黃榕又嘆氣指自己經常生病,皮膚問題困擾已久,很想健康地繼續拍攝網絡大電影以及到內地登台:「6月有個新挑戰,我男朋友會訓練我參加健美小姐,我鍾意運動,比較在乎過程,不過如果攞埋獎就更加好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!