網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

陳瀅:與天宇唔夾 __,陳瀅,

羅天宇與湯洛雯相戀四年,兩個月前低調分手,有指甩拖羅天宇火速搭上陳瀅。陳瀅昨早出席「第六屆揹水一戰」起步禮,她表示有四個朋友一同參加,問到緋聞男友羅天 ...


羅天宇與湯洛雯相戀四年,兩個月前低調分手,有指甩拖羅天宇火速搭上陳瀅。陳瀅昨早出席「第六屆揹水一戰」起步禮,她表示有四個朋友一同參加,問到緋聞男友羅天宇是否在其中?陳瀅即解釋:「唔好咁講,我哋本身都係朋友,唔係好鍾意俾人咁講。」對於有報道指羅天宇跟湯洛雯分手後轉冧陳瀅,陳瀅否認:「冇咁嘅事,可能我哋上年拍劇演情侶,先有位俾人寫。」陳瀅斬釘截鐵表示對羅天宇沒感覺,她強調自己是單身。



■歐鎧淳與男友胡子彤在台上玩得好開心。

至於會否怕誤會而劃清界線,陳瀅說:「我哋三個都係朋友,我都係透過湯洛雯先至識羅天宇,無啦啦介入,我覺得好肉酸。」至於羅天宇是否她喜歡的類型,陳瀅笑言:「羅天宇係好乖嘅男仔,但佢比較慢,拍劇已經同佢夾唔到,但做朋友就OK,我反而欣賞小方,佢成日做善事,心地又好。」方力申獲悉後回應:「佢好識講嘢。」




鍾意就快D Share啦!