掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

角色多爆點!楊秀惠望觀眾睇到努力成果 __,楊秀惠,

楊秀惠希望大家留意到佢嘅努力。藝人楊秀惠為無綫出席在香港國際影視博覽舉行的活動,她有份主演的新劇《大帥哥》有望於暑假檔期推出,楊秀惠接受訪問時表示:「 ...


楊秀惠希望大家留意到佢嘅努力。


藝人楊秀惠為無綫出席在香港國際影視博覽舉行的活動,她有份主演的新劇《大帥哥》有望於暑假檔期推出,楊秀惠接受訪問時表示:「我聽到呢個傳聞都好開心,因為張衞健一直以嚟好受小朋友歡迎,如果真係喺暑假播出,會有好多小朋友同埋家長欣賞得到!(有助收視?)我比較重視口碑,因為我哋成班演員好用心咁拍咗半年,經常爆肚撞出好多火花,我都發揮咗小宇宙,設定一個風騷得嚟又好搞笑、搞笑得嚟又好悲慘嘅角色,希望給可以畀觀眾見到自己嘅努力!」

楊秀惠於活動期間,與李施嬅、蔡思貝等傾個不停,原來是向大家推介其自家代理的瘦身產品,果然係精明的老闆娘。秀露近日又消瘦了,於是與姊妹們互相交流收身心得:「可能今日我着咗旗袍,睇落去仲瘦咗,大家都問我點解食極都唔肥!哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!