掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

錢小豪爆樓南光突然對牆爆粗:以為佢撞邪 __,錢小豪,

錢小豪(左起)、樓南光、顏國樑參演ViuTV新劇集。ViuTV新劇集《VR驅魔人》邀請了不少藝人助陣,包括錢小豪、樓南光、顏國樑等,早前還在沙田趕拍外 ...


錢小豪(左起)、樓南光、顏國樑參演ViuTV新劇集。


ViuTV新劇集《VR驅魔人》邀請了不少藝人助陣,包括錢小豪、樓南光、顏國樑等,早前還在沙田趕拍外景。錢小豪表示接拍因劇本吸引,打破他多年來「捉鬼天師」的形象,錢小豪說:「以往我都係做捉鬼天師,今次就要為劇中死去嘅兒子「煉屍」復活,最後踏上成魔之路,好大挑戰性,因為劇情需要,好多內心戲去交代情節,同以往角色反差真係好大!」

拍靈異片多年錢小豪百無禁忌,他笑謂最「古靈精怪」反而是戲中對手樓南光經常在片場自言自語講粗口,:「想當年大家都後生,性格火爆,捱通宵唔知點發洩,突然間樓南光對住牆狂講粗口,嚇到我以為佢撞邪!」。

樓南光與顏國樑相隔十多年沒合作,但多年友情仍在,他笑說:「錢小豪同顏國樑講嘢好婆媽,成日學我老婆話相處見多啲,我反而覺得大家都咁大年紀,遲啲死咗日日見都得,依家想拍戲就拍,想休息就休息!」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!