網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

有彎轉?黃子華澄清「原則上」係最後一個騷 __,子華,黃子華,

黃子華就話「原則上」呢個係最後一個騷。藝人黃子華將會喺7月舉行棟篤笑,因為一個騷名《金盆𠺘口》引嚟網上極大回響,大家都好擔心子華神要封咪,結果佢琴日出 ...


黃子華就話「原則上」呢個係最後一個騷。


藝人黃子華將會喺7月舉行棟篤笑,因為一個騷名《金盆𠺘口》引嚟網上極大回響,大家都好擔心子華神要封咪,結果佢琴日出活動嘅時候畀咗一個好傷心嘅答案大家,就係呢個棟篤笑真係佢嘅最後一個棟篤笑,完咗之後就會收咪!當時子華就叫大家唔使擔心,佢話自己唔係死咗,佢會繼續有其他新動向。

活動完咗之後,子華就喺社交網上拍片澄清番自己嘅講法,等知道呢個消息嘅人更加清楚明白。佢就話其實《金盆𠺘口》唔係一個騷名,而係佢嘅一個階段:「原本我哋打算宣布呢個係黃子華最後嘅棟篤笑,但我嘅團隊覺得咁樣太決斷,呢啲名太過凌厲會畀人鬧死,所以就用番我好多年前諗嘅一個名,係好多人認為嗰種『金盆𠺘口』。原則上呢個係我最後一個棟篤笑。」之後佢又澄清呢個騷係唔會有巡迴演出,因為成個主題係「101%」圍繞香港,如果去到其他地方都係講香港話題係太唔負責任。有唔少網民都話失望但都會繼續支持佢,亦有人留言話:「講得原則上,即係可能有例外喇!」咁又唔使擔心嘅,子華同大家講得相信佢已經諗好之後嘅路,大家就繼續撐佢喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!