網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

絕不棄養!楊采妮晒愛犬與孖仔溫馨時光 __,采妮,楊采妮,

Charlie一對孖仔同愛犬相處得好好。寵物猶如家人,同主人嘅關係係一生一世!不過唔少人都認為孕婦唔適宜養寵物,所以會選擇棄養。不過向來都係愛狗之人嘅 ...


Charlie一對孖仔同愛犬相處得好好。


寵物猶如家人,同主人嘅關係係一生一世!不過唔少人都認為孕婦唔適宜養寵物,所以會選擇棄養。不過向來都係愛狗之人嘅藝人楊采妮(Charlie)去年誕下一對孖仔Ignatius同Aloysius,但對兩隻狗仔Faith同Snoopy依然錫到燶!

呢日,Charlie就喺社交網晒出狗仔Faith同兩個小主人玩嘅相,並留言:「我親愛的faith faith生日快樂!乖乖的她,一直默默地陪伴在寶貝們的左右。哥哥Ignatius最喜歡faith faith。​」

相中雖然見唔到兩個小朋友嘅正面,不過就見到Faith好乖咁坐喺旁邊照顧小主人,一見到小主人企咗起身,就即時陪伴左右,可見Faith真係好鍾意Charlie嘅一對孖仔。唔少網民都話Faith好乖,仲話Charlie有Faith幫手睇住一對囝囝,應該輕鬆唔少!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!