網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

未箍完煲!麥德羅爆畀人害 女友:講大話 __,

Apple仲未下火!曾被封為「香港舞王」嘅麥德羅(Robert)曾高調宣布將於今年迎娶55歲女友、卡拉OK老闆娘劉麗萍(Apple),正當大家以為佢哋 ...


Apple仲未下火!


曾被封為「香港舞王」嘅麥德羅(Robert)曾高調宣布將於今年迎娶55歲女友、卡拉OK老闆娘劉麗萍(Apple),正當大家以為佢哋打風都打唔甩時,點知兩人昨日卻忽然驚爆「分」訊!Apple喺社交網直指有「小三」介入,仲嬲到要離家出走!而麥德羅則解釋指嗰個只係有心搞破壞嘅癡纏女粉絲,再三強調自己冇「偷食」。

事件一出,網友反應不一,有人就勸Apple冷靜要好好查明真相,亦有人直指Apple可以搵個更好嘅男人。而Apple亦有選擇性回覆網友,透露:「我現在很傷心💔,沒氣力去對付任何人啦😞」、 「心情的還很難過和傷心!💔」、「謝謝大家關心和支持!🙏❤️」、「跟一個不懂珍惜我的男人是不會幸福的!😭」

至於正力挽狂瀾嘅Robert亦冇放過任何箍煲機會,佢今朝喺Apple社交網澄清:「我是給人加害😭😭😭😢😢」不過Apple仲係相當有火!佢回覆Robert謂:「請你不要再說謊你的老女人快會將你的醜事掦出來我只是不想再跟你們這亂七八糟的人再啦上任何關係!請不要再傷害我😭」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!