掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

極度驚嚇!楊冪晒兩米長腿安以軒冇鼻哥 __,楊冪,安以軒,

P圖闖禍喇!安以軒P到冇鼻哥窿(左圖)、楊冪驚人兩米長腿(右圖)、范冰冰貞子纏身(小圖)。內地明星有個「潛規則」,照片出街前一定要P(美圖)到靚先見人 ...


P圖闖禍喇!安以軒P到冇鼻哥窿(左圖)、楊冪驚人兩米長腿(右圖)、范冰冰貞子纏身(小圖)。


內地明星有個「潛規則」,照片出街前一定要P(美圖)到靚先見人,但好多時候P得太入肉搞到闖晒禍,令人極度恐慌!

愛美男星陳坤為新片宣傳,可能吃多了,變得心廣體胖,其團隊執行老闆的「死任務」,「P」番正,點知出事喇!媒體竟將P圖前和P圖後的照片同時刊登,呢位帥哥頓時變了大肥佬!嬲爆!

至於長腿媽媽楊冪亦曾有過恐怖經歷,早年的一張腿長2米的照片就技驚四座;而李小璐亦不甘視弱,也來P個1米8腿長,把床都P歪了!而范冰冰的「霸氣」之作絕對嚇人,P圖被塊鏡出賣,在她身後來了一隻「貞子」,問你驚唔驚!莫名的嚇人的還有安以軒,愛寫微博的她P得太開心,搞到自己個鼻哥窿都唔見咗,咁就放上微博,網友替她難受:「呼吸有點兒困難吧!」

而被網友推舉為娛圈P圖至尊的是湖南衛視女主持沈夢辰,她與身高1米78的中國第一名模劉雯合照,而沈夢辰自己的身高只有1米71,相差了7cm,但她硬生生的把自己跟劉雯P到一樣高,即時被網民鬧爆!成為佳話。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!