掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

順應民意加場!軒仔扮鄧梓峰勁爆笑 __,軒仔,鄧梓峰,張敬軒,

加場呀!歌手張敬軒將於6月舉行紅館演唱會,昨日公開賣飛即惹來搶飛潮,開賣十分鐘只剩單丁位,兩個鐘後更已售罄,一眾粉絲及網友都催軒仔加場,於是軒仔一於順 ...


加場呀!


歌手張敬軒將於6月舉行紅館演唱會,昨日公開賣飛即惹來搶飛潮,開賣十分鐘只剩單丁位,兩個鐘後更已售罄,一眾粉絲及網友都催軒仔加場,於是軒仔一於順應民意加場,花臣多多的他更為加場拍了條片,短片大玩二次創作多年前鄧梓峰(十郎)拍的郊遊宣傳短片,軒仔連拍攝角度及服飾都跟足原片,認真有心思。

為了似足十郎在廣告入面的造型,軒仔不但跟足髮型,又特地穿了件巴斯光年tee,一身造型難怪行山人士都認他不出!抵死的軒仔在廣告入面自稱「將莖牽」:「你敢認恨加場,我『將莖牽』實幫到。」廣告入面軒仔亦謂要打擊黃牛,搞笑的他謂:「一旦遇上黃牛掠水,就打L 7 kui。」他又大玩諧音:「你哋一個二個就『恨加場』,我就搏命唱!唱咪唱!Yeah!」而最驚喜的是片尾,真正的十郎粉墨登場,他睇完條片哈哈大笑:「咩廣告嚟㗎,仲有人用呢啲電話嘅!」廣告認真搞笑!

一眾粉絲睇完片後記得又再準備撲飛,加開場次將會是6月18日屬音樂平台的特別場,這場還有個驚喜,將會有一段獨家表演環節,會員可於4月12日起優先訂購門票。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!