網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

點解嘅?古巨基開得成騷要多謝五月天 __,五月天,古巨基,

古巨基開得成騷佢就話要多謝五月天。闊別7年、將於5月11日至13日假紅館舉行「泰禾人壽呈獻《古巨基WE世界巡迴演唱會香港站特別版演唱會》」的歌手古巨基 ...


古巨基開得成騷佢就話要多謝五月天。


闊別7年、將於5月11日至13日假紅館舉行「泰禾人壽呈獻《古巨基WE世界巡迴演唱會香港站特別版演唱會》」的歌手古巨基(基仔)上電台宣傳,他表示自己跟歌迷一樣都非常期待,又指該演唱會已走過多個城市,終於可以去到香港主場紅館開騷,笑言要多謝五月天,否則要等到2019年先再看有冇期:「之前紅館有批過兩次期,但都撞咗其他騷要唔到,之後就一直都對唔上。而今次呢個期就係五月天拎番出嚟嘅,因為佢哋有場地嘅調整,對我嚟講係一個突然驚喜,雖然喺係1月新年前先收到通知,係就係急咗啲,但討論後就要咗呢個突如其來嘅幸福!」基仔又笑指未試過5月開騷,但4月頭先嚟售票,成件事好急,此時身邊的阮兆祥就抵死笑話其實一啲都唔急,時間仲啱啱好:「啱啱福祿壽演唱會都係咁急。」主持再問基仔會否考慮加場?基仔就坦言加場空間有限,搞笑謂:「今次呢個『突然期』都畀唔同歌手食咗,自己都唔係第一個食,暫定3場先」

談及演唱會內容,基仔表示特意為香港場再設計歌單、服裝及巨型道具等,有不少7成的改動,但唯獨是「主軸」不變:「都係用坐時光機番舊時,回憶往事做主題。(舞台會設計特別效果?)雖然場地唔同,但都會保留番係3面台,用番『裸視3D效果』,再加啲舞台、影像效果就會做到好似就咁用肉眼睇緊3D咁。」基仔又開心透露今次成功爭取3面都有握手位,可以滿足到Fans。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!