掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

鄧麗欣:每票都係愛 __,鄧麗欣,

鄧麗欣入行16年,先後參演逾40部電影,今年終憑電影《空手道》獲讚賞,早前摘下香港電影評論學會最佳女演員,昨日再在「最港電影大獎」奪得「最港女演員」, ...


鄧麗欣入行16年,先後參演逾40部電影,今年終憑電影《空手道》獲讚賞,早前摘下香港電影評論學會最佳女演員,昨日再在「最港電影大獎」奪得「最港女演員」,Stephy說:「今次係我第二個演員獎項,我覺得呢啲幸福嚟得突然,希望keep住有呢個成績。多謝大家嘅愛,每一票都係份愛。」



■吳君如(左)向鄧麗欣頒發「最港女演員」時,搞笑稱頒發最「港女」演員。

Stephy亦憑《空手道》角逐金像獎影后,她說:「唔敢諗亦唔敢講,有提名已好開心。」在戲中有不少被打場面,Stephy特別多謝杜汶澤:「冇佢唔會有呢套戲,我亦唔會有機會拍。如果俾人打可以攞呢個獎,真係好值得!」能夠提名獎項,令Stephy想法有變:「多咗一份責任,未來揀劇本要慎重啲,希望可以拍多啲不一樣嘅電影,好多故事題材都可以考慮。」

君如頒獎時搞笑將「最港女演員」讀為最「港女」演員,Stephy回應:「我演過九成港片電影,八成係演港女,《空手道》角色都係港女。」




鍾意就快D Share啦!