掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

愛的宣言!羅力威話一世都要拖住雨僑 __,羅力威,羽翹,雨僑,

好Sweet呀!羅力威、雨僑今日行禮,兩人剛剛出來接受傳媒訪問,一對新人應傳媒要求,即場錫錫,非常Sweet!一對新人暢談今早簽字註冊情況,羅力威更即 ...


好Sweet呀!


羅力威、雨僑今日行禮,兩人剛剛出來接受傳媒訪問,一對新人應傳媒要求,即場錫錫,非常Sweet!一對新人暢談今早簽字註冊情況,羅力威更即席發表愛的宣言,羅力威透露今早8點半就起身化妝整頭準備,今午婚禮一共邀請了二百多位賓客,他說:「呢個場最多請220人,我都請晒,只係有十幾人冇嚟,都好理想。」

羅力威表示本來今早要為婚禮進行綵排,但因好多事預計不到,原本早上十一點行禮,結果遲了半小時,雨僑則說:「我就只係準備,唔使綵排,點知我出到嚟,先知佢哋連綵排都冇。」不過整個註冊儀式及婚禮非常順利,羅力威說:「所有嘢比想像中更完美,喺冇綵排情況下,天氣又配合得好好,Live Band時間攞得好準,成個婚禮進度良好。」

否認掟花球內定

至於新娘子雨僑掟花球,由陳嘉桓搶到,他們否認是內定,但就笑言陳嘉桓及譚嘉儀都想搶到,羅力威說:「佢哋個個都想攞。」羅力威又透露師姐容祖兒今早有到場恭賀他,他說:「非常感動,我公布婚訊時,佢已祝福我,而佢亦一早話我知佢會到,但就唔食嘢。(佢有冇帶師兄劉浩龍嚟?)邊個師兄?冇,我請祖兒啫嘛,我又唔識佢(指師兄)。」

問到行禮一刻他們可有感動到喊?羅力威說:「咁又冇喊,今日其實開心多啲,喊嚟仲乜,日光日白。(夜晚喊?)留番今晚飲醉先喊。」雨僑都好堅強冇喊:「係好感動嘅,不過我同自己講情緒要管理得好好,好開心、好難得見到咁多親友齊集晒。」

處處維護老公

問到羅力威可有向太太發表愛的宣言?羅力威坦白說:「冇講,你哋都知我唔講嘢。」雨僑就說:「有兩三句。」羅力威直言:「對佢算啦,我都唔係好慣對住佢咁認真講嘢,平時同佢講嘢傻更更。」記者打趣算他結婚都不認真,雨僑即護住老公說:「如果佢咁認真,我可能會笑。」

羅力威在記者要求下,隨即一口氣發表愛的宣言:「其實從今日開始我哋唔再係情侶,我哋係夫妻,我會用我最清醒頭腦,去令到佢嘅生活井井有條,唔會漏低嘢,唔會唔見嘢,我亦都會用我最大嘅氣力或者雙臂,去將佢嘅重擔同佢分擔,希望用我只有佢明我嘅邏輯,去發揮幽默感令佢開心,希望能夠一直拖住佢隻手到老,就算老咗都係keep住拖住,同埋出街keep住好多嘢傾。(雨僑插口笑話喺屋企冇嘢講!)因為係好難得,希望永遠同佢都咁啱傾、拖手到老,希望我哋用一直拍住拖嘅感覺去過結婚嘅生活。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!