網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

【毛記上市】譚小環撐毛記:抽中會長揸 前偽員 __,譚小環,小環,

毛記新股人人熱搶,超額6188倍成為「超購王」,昨日27號就公佈招股結果,雖然可以觸發回撥機制令出售部份增加50%,不過以一手2000股計算,中籤率僅 ...




毛記新股人人熱搶,超額6188倍成為「超購王」,昨日27號就公佈招股結果,雖然可以觸發回撥機制令出售部份增加50%,不過以一手2000股計算,中籤率僅0.8%,可謂一手難求。獲發一手股票的買家只有244人,要認購1000手才穩獲一手。

一眾主播有沒有支持100毛,頂頭槌抽新股呢?記者電話訪問前主播譚淇淇(𡁻海珠),「(你有無抽100毛呀?)無呀。因為我對股票投資唔係太熟悉,一向都無接觸股票市場,最多都係投資bitcoin。內部認購我都唔清楚呀,因為已經有一排無同100毛接觸過。」不過她說很佩服100毛,「因為由一張紙做到上市係一件好艱辛嘅事。」

至於現職「偽員」東方昇,記者向他打聽公司有無內部認購,他沒有私下回覆,選擇公開解答一眾記者,「好多記者朋友inbox問我,今次毛記上市,員工有無得內部認購。梗係有問嚟都多餘 」不過內部認購的是他四月舉行的個人Talk show。

反而曾經與100毛合辦年宵的譚小環,說今次有入紙抽毛記新股,但不願意透露抽多少,她說話看好毛記長遠發展,100毛是獅子山下又一個奮鬥成功的故事,形象正面,夠運抽中會做長情股東長揸不放。而對於坊間批評林日曦講過毛記唔會上市,但最後自打嘴巴的批評,她就說到公司營運得好,上市集資再擴大業務乃人之常情。

撰文:陳世鍾

攝錄:財經組

鍾意就快D Share啦!