掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

胡鴻鈞突襲「掃街」被街坊圍 __,胡鴻鈞,

胡鴻鈞好鍾意「掃街」。歌手胡鴻鈞日前突襲一商場內的小食店掃街,嘗盡場內多款特色小食,又大讚食物豐富美味!胡鴻鈞於掃街期間透露:「我好鍾意掃街文化,因為 ...


胡鴻鈞好鍾意「掃街」。


歌手胡鴻鈞日前突襲一商場內的小食店掃街,嘗盡場內多款特色小食,又大讚食物豐富美味!胡鴻鈞於掃街期間透露:「我好鍾意掃街文化,因為係一個鍾意湊熱鬧嘅人,所以好享受掃街氣氛,而且可以一次過試唔同種類嘅美食,自己都會特別開心!」胡鴻鈞亦覺得掃街很有人情味,因為能夠與不同小食店店主面對面互相交流,分享飲食喜悅!又表示讀書年代就最愛一班人去掃街,每人買一款小食分享,少少錢就可以食到不同味道,至今仍十分回味!期間胡鴻鈞更被途人認出,一度要求要向他介紹場內必試小食,對於街坊的熱情,胡鴻鈞表示感到非常親切,亦相當親民地與街坊合照!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!