網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

拍片講收咪冇巡迴黃子華最後棟篤笑 純香港 __,子華,黃子華,

■子華前晚出席車行活動,並宣佈今次棟篤笑後將「金盆棟篤男神黃子華近日才開心宣佈將於今年7月舉行「18禁」棟篤笑「金盆𠺘口」,話口未完,他前晚卻公佈完騷 ...




棟篤男神黃子華近日才開心宣佈將於今年7月舉行「18禁」棟篤笑「金盆𠺘口」,話口未完,他前晚卻公佈完騷後「收咪」,令粉絲心碎。子華昨凌晨再拍片放facebook,強調這次棟篤笑後真的會「金盆𠺘口」,今次是他最後的棟篤笑,更不打算有巡迴,因為內容101%香港本土題目。

現年57歲的黃子華是港人歡樂泉源,28年間先後舉行過14次棟篤笑,被封「棟篤男神」,他陪着港人成長,見證回歸、沙士及佔中等歷史時刻,觀眾當然期待子華會繼續與大家一直共同度過。子華近日才宣佈將在7月再踩入紅館舉行棟篤笑「金盆𠺘口」,坊間旋即掀起撲飛潮,可是前晚子華在土瓜灣出席活動時,竟親口宣佈7月的棟篤笑是最後一個,他說:「我又唔係死,又唔係退休。我唔係『封咪』,只係『收咪』,亦唔係退休,只係唔做。」



■子華昨日凌晨拍片上載fb,強調今次是他最後一個棟篤笑,亦不會有巡迴。互聯網圖片
■子華的棟篤笑一直深受港人歡迎,近年的場次皆一票難求。資料圖片

收咪有迹可尋

子華宣佈完騷後「收咪」,其實早有迹可尋,他年前講過香港已經沒甚麼好笑,早於03年,子華曾諗過最後一個棟篤笑要叫「金盆𠺘口」,想不到這天終要來臨。熟悉子華神信徒,心中有數,他這個決定計劃不是衝動,但不熟悉的人,總以為他突然宣告「收咪」是宣傳伎倆。為免大家有疑惑,子華前晚活動後再在facebook專頁上載一條兩分鐘片段,他簡潔標明:「唔好意思,不厭其煩,最緊要清楚。」

子華再三強調:「我想再澄清一次,今次騷名叫『金盆𠺘口』,佢唔係一個騷名,佢係一個真正階段,小弟真係『金盆𠺘口』,原本我哋想宣佈呢個係黃子華最後一個棟篤笑,但我個團隊認為咁太決斷。我甚至諗過個騷似Michael Jackson(米高積遜)咁叫《This Is It》,直情畀人鬧死,咁太過凌厲,我用番呢個好多年前諗嘅名『金盆𠺘口』,冇錯,就好多人認為嘅『金盆𠺘口』,小弟原則上最後一個棟篤笑。」

除澄清「金盆𠺘口」外,子華亦強調今次並不會有巡迴:「好多人仲問緊幾時巡迴,我再解釋多一次,呢個騷唔會巡迴,唔係因為佢係最後一個騷,而係主題主要講香港。我以前去第二度做騷,好多人問會唔會講吓我哋馬來西亞、三藩巿、美國或廣西,好多時我真係會擺一啲當地材料入去,但呢一次101%香港本土題目。如去第二度巡迴係對大家不負責任,唔會巡迴。」



唔啱小朋友睇

子華的「金盆𠺘口」將於下月公開發售門票,暫定12場,是否加場則會視乎反應。這次開騷將會18禁,即不歡迎18歲以下人士入場。子華前晚說:「十八歲以下人士真係唔適合睇棟篤笑,因為啲話題唔啱細路仔聽,但有啲媽咪帶埋小朋友嚟聽,令我有啲尷尬,因為棟篤笑應該係冇乜限制,但係我保證,有啲棟篤笑嘅話題係唔適合小朋友睇。譬如講性、講人情、講職業,小朋友係絕對唔適合聽,只有大人先會明。今次嘅話題,係好香港性嘅,唔係香港人唔會咁易明。」

採訪、攝影:王連連




鍾意就快D Share啦!