掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

被指博見報上位 陸永太太再反擊唔要賠償 __,陸永,

陸永太太Reina今日再上載對話截圖,被對方指呃Like嘅佢話唔要賠償喇!藝人陸永太太Reina早前發生交通意外,疑因對方一直未簽「和解紙」和賠償,令 ...


陸永太太Reina今日再上載對話截圖,被對方指呃Like嘅佢話唔要賠償喇!


藝人陸永太太Reina早前發生交通意外,疑因對方一直未簽「和解紙」和賠償,令Reina收到警署方面通知事件仍未settle,要求她去警署落口供,昨日Reina就透過社交網將事件曝光。不過事件曝光後繼續發酵,Reina今日再透過社交網上載電話訊息截圖,當中見到二人對話中,有人指自己因為一直在醫院所以延誤處理但已經say sorry:「上排係我出唔到去簽和解,我真係係(喺)醫院而且都say晒sorry但你今個星期先比(畀)acct no(戶口號碼)我同講幾錢,我兩日未過數你有需要寫到上晒報紙?真係咁需要呃like嗎?」對方質疑Reina將事情曝光是為了呃Like和利用小巿民上位,並承諾翌日會過數賠償:「聽日比(畀)埋入數紙你大概都唔會再聯絡,有咩得罪唔好意思,謝謝」

而Reina就於對話中強調自己無提及過方的身份,亦話:「睇唔出喺邊一個位借用咗你」,Reina指自己只是轉述警方的說話,並重申「重點唔在於時間或金錢」、「你回覆嘅態度,同你所講嘅『好好settle』有好大距離」,Reina指自己亦只是一個好想被尊重小巿民。

最後,Reina喺ig留言:「我緊張賠償的話,我唔會咁耐都未報價畀你!我絕對唔係為追$2600出post咁肉酸,我都驚畀人笑!請千萬唔好過數畀我呀!我唔要無條件消咗案喇!以後泊車小心,唔要二千六唔會死,無端端受人氣屈住可能會死,我都只係一個鍾意上網嘅小市民。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!