網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月10日 星期六

情人眼裏型一啲!黃心穎冧讚馬國明型到癲 __,心穎,馬國明,黃心穎,

心穎撐馬國明撐到癲!無綫於新加坡舉行《bigbigchannel強勢登陸新加坡》,不少藝人現身力撐,當中包括「視帝」王浩信、陳展鵬和「視后」李佳芯,早 ...


心穎撐馬國明撐到癲!


無綫於新加坡舉行《big big channel強勢登陸新加坡》,不少藝人現身力撐,當中包括「視帝」王浩信、陳展鵬和「視后」李佳芯,早前翻唱劇集《降魔的》主題曲《到此一遊》的無綫女團成員黃心穎、馮盈盈、張寶兒、邵佩詩亦有現身,但獨欠蔡思貝。

黃心穎及馬國明以「情侶檔」出席,問到二人活動後可會機會逗留在當地,心穎說:「我都想,但我第二日要走,因為我要開劇。見到咁多商場我都想行吓街。」而馬國明則表示要即晚回港拍攝《白色強人》,問到再演醫生可會有壓力,他說:「每套劇都有啲唔同,唔會特別有壓力。今次型格路線。」心穎亦力撐男友說:「喺電視城遇到佢都忍唔住望多兩眼,佢行型格路線已經17年,但觀眾都冇留意。(睇到心心眼?)最多都係望多兩眼,佢拍呢套劇之後貪靚咗。」馬國明又續指劇本每個角色都好型,偶然都可以型吓。

提到另一「是非精」湯洛雯(阿湯)與羅天宇分手,心穎指都是近日才知道:「同阿湯好耐冇見,最近拍《丫鬟大聯盟》先多啲機會講嘢,工作上冇異常,一齊好努力拍劇,好專業好叻。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!