掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

杜汶澤「冇樣」退居幕後:做演員係為供樓 __,杜汶澤,

杜汶澤笑言「冇樣」,覺得自己個樣相當搞笑!藝人杜汶澤繼日前於大阪亞洲電影節獲「亞洲明星大獎」,又於下月中舉行的香港電影金像獎角逐「最佳新導演」,於娛樂 ...


杜汶澤笑言「冇樣」,覺得自己個樣相當搞笑!


藝人杜汶澤繼日前於大阪亞洲電影節獲「亞洲明星大獎」,又於下月中舉行的香港電影金像獎角逐「最佳新導演」,於娛樂圈打滾多年的他,近日接受東網專訪時,竟揚言自從當上導演後,更覺自己沒有當男主角應有的外貌:「覺得自己個樣相當搞笑!所以嚟緊除咗做網上節目,電影方面都會集中幕後工作,除非自己監製電影搵唔到人,或者搵唔到適合嘅,先會出一個角色,但相信都好少機會幕前演出。」似乎暗示欲退出幕前。

談到演戲多年,曾奪香港電影評論學會「最佳男主角」的阿澤說:「其實之前喺電影《頭文字D》講過啲對白,依家啲𡃁仔都仲講得出,有經典對白已經算有交代,攞獎都只係嗰一晚開心,唔會增加演出機會,都係搵飯食。拍第一套執導嘅電影《開飯啦》時虛榮感係有,但做演員都只係為咗供樓、為生活。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!