掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

反高潮?楊埕大口氣話栢芝似自己 __,楊埕,栢芝,張栢芝,

下次小心啲喇。有「清純栢芝」之稱嘅藝人楊埕(Sabrina)早前參加內地選秀節目《星星美人魚》,爭取參演周星馳電影《美人魚2》嘅機會,成為香港唯一代表 ...


下次小心啲喇。


有「清純栢芝」之稱嘅藝人楊埕(Sabrina)早前參加內地選秀節目《星星美人魚》,爭取參演周星馳電影《美人魚2》嘅機會,成為香港唯一代表,即場考演技及急才,成功揮低內地多名網紅及演員打入十四強,可惜最後敵不過嚴選被洶汰!

而Sabrina今集要面對嘅嘉賓,就係多年來被指相似嘅藝人張栢芝。作為唯一嘅香港代表,Sabrina見到栢芝即時以廣東話同對方打招呼。當大家講到二人樣貌長得相似時,栢芝都直言覺得Sabrina似自己,仲讚佢靚女,不過Sabrina竟然反高潮,好大口氣話:「我想說不是我像她,是她像我好不好!」即時引起全場起哄!

事後透過電話訪問,Sabrina解釋並非此意:「其實當時我係話栢芝似我嘅年齡一樣,依然咁年輕,但係當時收音唔好,加上後期剪輯效果,令到大家覺得我好大口氣咁,哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!