網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

拍戲精神分裂 林峯接受挑戰唔講千語 __,林峯,吳千語,千語,

林峯表示在工作上接受挑戰,但當問到如果拍戲遇上吳千語會點?佢就冇回答。藝人林峯晚上到中環出席品牌活動,見他雙眼通紅,他解釋是連夜拍戲所致:「我今朝由6 ...


林峯表示在工作上接受挑戰,但當問到如果拍戲遇上吳千語會點?佢就冇回答。


藝人林峯晚上到中環出席品牌活動,見他雙眼通紅,他解釋是連夜拍戲所致:「我今朝由6點一直做嘢做到依家,又要開電影又要開劇。演緊嘅兩個角色都好大分別,個反差好大,依家開始都有少少精神分裂。」

問可有時間拍拖?他以一貫工作為重作解釋:「依家工作為主啦,生活好充實。(新的另一半會好悶?)工作為主,感情嘢唔講,上次交代埋之後我就唔再講喇,一條心淨係對工作。(幾時會講感情?)我成日都話出席活動嘅時候要尊重大會,希望個焦點落番喺個活動度。(依家係寄情工作療情傷?)我不嬲都係一個工作狂,之前兩年就專注音樂,依家就喺影視方面,好開心可以遇到好大嘅挑戰。」

工作遇上吳千語會點?

如果再發展一段感情,是否不會再高調講愛?林峯大呼求饒:「真係唔講嘢,放過我喇。(吳千語話同你唔係朋友喎?)都已經交代過一次,就唔再講,講工作上嘅嘢我無任歡迎。(咁如果工作上遇到會唔會避?)作為專業演員,我希望可以喺工作上有啲挑戰,同埋畀到大家驚喜。(遇到千語都大挑戰?)我指角色上!」

曾變相同黃牛黨對抗

最近黃牛黨炒飛行為猖獗,有人提議應以「實名制」買飛,問是否贊成?林峯説:「雖然聽落好似可以防止炒飛,但係如果真係咁做,本身紅館排隊入場已經要好耐,如果再要逐個睇身份證,真係唔知要搞幾耐,可能會引起唔方便。(你認為有冇咩方法可以防止炒飛?)暫時未諗到喎,我自己都有試過買飛畀親戚朋友,最後佢哋唔得閑,我叫我啲同事原價放番出去,都叫做變相同黃牛黨對抗。」

我嘅演唱冇乜加過價

他又說在香港看演唱會無論是價錢、環境和設備方面都是屬於優質:「咁多年我嘅演唱會飛都係冇乜加過價,唔想有啲讀緊書嘅朋友太大負擔。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!