掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

堅高質!傅嘉莉親手整頭箍 落深水埗買料 __,傅嘉莉,

好犀利呀喂!藝人傅嘉莉(Kelly)早前在節目《今期流行》中分享手工頭箍心得,成為潮人話題,更吸引不少藝人睇中向她落訂。Kelly透露曾到韓國拍廣告, ...


好犀利呀喂!


藝人傅嘉莉(Kelly)早前在節目《今期流行》中分享手工頭箍心得,成為潮人話題,更吸引不少藝人睇中向她落訂。Kelly透露曾到韓國拍廣告,逛街看到手工頭箍後愛不釋手,即使索價三千元,但仍無阻她買下心頭好:「戴上handmade頭箍後好多朋友讚靚,不過價錢都貴,所以就自己試整多一個銀色版本,出嚟效果唔錯,於是開始不斷整頭箍,再PO上社交網,見到好多正面評價,感覺好滿足,通常都會用嚟襯衫,唔同style嘅衫襯唔同style嘅頭箍,擦出火花。」

Kelly透露材料大都從網上訂購或親自到深水埗搜羅,學習期間亦交了不少學費:「網上訂購嘅時候來貨品質好參差,好多買咗都用唔到,惟有當交學費,有啲Vintage物料好貴,可能一件金色牌子都要幾百蚊。其實製作過程中都出現好多難題,例如膠水唔乾,石重唔識分等等,不過都係搵料黐石最難,有時我都會用舊嘅飾物重新包裝,點綴喺頭箍度。設計概念會慢慢諗,有時間都想上堂學整得靚啲,包括縫製技術。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!