網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

好奇會出事!林欣彤因貪玩同死神擦身而過 __,林欣彤,

林欣彤呢兩次經歷真係隨時會出事!歌手林欣彤(Mag)接受電台訪問,原來Mag極有尋根究底的精神,很多事當她抱有懷疑都會驗證真偽,因此小時候就鬧出很多危 ...


林欣彤呢兩次經歷真係隨時會出事!


歌手林欣彤(Mag)接受電台訪問,原來Mag極有尋根究底的精神,很多事當她抱有懷疑都會驗證真偽,因此小時候就鬧出很多危險經歷,她都呼籲小朋友不要模仿她。Mag稱兒時驚險事迹真的多籮籮,她表示有試跟父母坐朋友車,她聽到駕車的Uncle說當開車時,車門鎖會自動關上,她滿心奇怪在想:「真係?真係開車時,車門係開唔到?」所以,當架車駛到高速公路時,她就去測試,靜靜將右手拉實門柄,再用左手慢慢開門制開門,隨即車內響起警告,嚇得全車人尖叫,雖然有驚無險,事後當然被爸爸喪罵一頓。

試過小時候爸爸帶她到泳池游水,爸爸人有三急,因爸爸知她脾性,去廁所前再三叮囑她不要走開,要在門外等他,千萬不要跳入大人池。Mag笑言:「一見阿爸跑去廁所,我就即諗咗三秒,覺得跳咗落池後咪掹住沲邊咪得囉,根住就跳咗落去嘞,啱啱阿爸去完廁所衝出嚟,就見到我浸親囉。」Mag坦言小時的愛冒險精神真的令父母很頭痛,所以,其他小朋友不要學她!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!