網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

澳門新店開張 梁雪湄處女燒炮仗:騰雞 __,梁雪湄,

梁雪湄第一次燒炮仗,自嘲騰雞!由藝人彭懷安(Eddie)、梁雪湄、蔚雨芯等股東合資的冰室在澳門氹仔店開幕,Eddie表示他們先做好香港和澳門地區,之後 ...


梁雪湄第一次燒炮仗,自嘲騰雞!


由藝人彭懷安(Eddie)、梁雪湄、蔚雨芯等股東合資的冰室在澳門氹仔店開幕,Eddie表示他們先做好香港和澳門地區,之後會進軍內地、台灣和馬來西亞。當日梁雪湄負責點燃炮仗,原來她是第一次燒炮仗,並笑說:「畀人睇到『騰雞』嘅樣。」有說他們分店愈開愈多,荷包滿滿可以投資其他生意,三位都異口同聲希望做好品牌,因為剛過年推出了蘿蔔糕,將會有手信系列,中秋又有月餅,真的十分多搞作。

裕美、張啟樂、馬天佑、Kawaii和新人朱天奇、江宏基、陳慧敏等也有出席捧場。而馬天佑剛出席完法國時裝展,返港後即到澳門出席開幕。張啟樂擔任司儀,他說冰室老闆支持其網上「賣嘢王」節目,所以一定要來支持!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!