網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月13日 星期二

白色情人節冇人約 唐詩詠嗌人夾錢送花 __,詩詠,唐詩詠,

快啲搵反番個啦!!藝人唐詩詠以白色露背長裙現身美容中心的產品發布會,她自爆收入有一半都花在美容上,她解釋:「以前細個唔識護理,當年拍完套劇曬傷咗,將啲 ...


快啲搵反番個!藝人唐詩詠以白色露背長裙現身美容中心的產品發布會,她自爆收入有一半都花在美容上,她解釋:「以前細個唔識護理,當年拍完套劇曬傷咗,將啲 ...


快啲搵反番個!


藝人唐詩詠以白色露背長裙現身美容中心的產品發布會,她自爆收入有一半都花在美容上,她解釋:「以前細個唔識護理,當年拍完套劇曬傷咗,將啲皮膚逆轉咗,由普通轉為敏感肌,好多皮膚問題,好易面紅同生痤瘡,用咗幾年時間先修復到,所有錢都使咗喺塊面,而且要經常敷面膜。」

現時流行微調,問到唐詩詠會否嘗試?她坦言:「我唔知要調邊喎!人就梗係唔會完美,我都唔完美,我都想塊面細啲,隻眼大啲,但我已經接受咗自己嘅唔完美,呢個先係我。(係咪覺得啲人做咗微調都同一個樣,冇個性?)但都真係靚咗。不過對我嚟講打斑嘅痛已經係最盡。(會唔會想去紋?)有紋正常,對一個演員嚟講,面上嘅紋係一個故事,依家都唔會畀年齡框住,因為有好多儀器,啲人都比以前後生。我以前不停試好多嘢,但依家就重點。」她笑言美容要快、狠、準,就跟找男友一樣。提到明天是白色情人節,問她有否人約?她反問:「係聽日?唔係15號咩?可唔可以送個美容療程畀我,我同個儀器為伴。我聽日早、晚分別拍一場戲,冇人約我。(情人節當日都冇收到禮物?)客戶送嘅產品囉,其他就冇。(花都冇?)冇,有冇人考慮送畀我?或者大家夾錢送畀我。我白色情人節一定冇得回禮,連情人節都冇收到禮物。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!