網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

【華人要爭氣】甄子丹揭荷里活不平等情況 __,子丹,甄子丹,

甄子丹憑真功夫打出名堂。甄子丹打出名堂,靠真功夫殺入荷里活,但他有感華語電影跟荷里活電影分別存在資源問題,華人並非作主導。他認為內地市場大有可為,預計 ...


甄子丹憑真功夫打出名堂。


甄子丹打出名堂,靠真功夫殺入荷里活,但他有感華語電影跟荷里活電影分別存在資源問題,華人並非作主導。他認為內地市場大有可為,預計將來有能力超越荷里活,華人演員要得到成功必須要爭氣。

「宇宙最強」甄子丹近年拍《俠盜一號:星球大戰外傳》及《3X反恐暴族:重火力回歸》等荷里活大作都大收旺場,他雖然指華人在荷里活的待遇與尊重都比以往好,但仍存在不平等:「10部有9部半電影都以白人為出發點,呢幾年的確係多咗華人演員,但好多都唔係主線,而係為市場需求擺落去。我好幸運自己兩個角色係主線,要得到平等要一段時間,當然要爭氣。」

資源仍不足

他認為華語電影跟荷里活電影的運作模式及市場仍有距離,最大分別在於資源問題:「荷里活電影有一定資源,佢哋已經係企業化,而我哋仲停留緊自己生意咁,係最大缺陷。」不過他覺得內地將來可以超越荷里活:「如果拍畀13億人口睇,有13億嘅資源,喺創作藝術上有更大空間,將來方向係唔需要荷里活,啲電影拍番畀內地觀眾睇,仲勁過佢,因為人口多過佢。」

讚吳京打得

談及外國媒體早前大讚甄子丹適合演蝙蝠俠,他說:「佢哋講笑啫!全世界電影市場都係白人主導,將來係有呢個機會,但仲有段要奮鬥嘅路。」他又點名大讚曾傳不和的吳京:「吳京都付出好多年先有今日地位,所以要成功就要付出,唔做就咩都冇。」而他對於連續六年任《寶馬香港打吡大賽》的「打吡大使」感到榮幸,認為參賽良駒與人的經歷相似:「成功嘅人必然要付出同歷練,先有機會去衝線點。我每日拍戲都抱住呢個心態,做到最好。」因拍攝而學識策騎的他,指有時間想真正學習如何控制良駒及將牠變成自己的一部分。

髮型:Kenji Ng@IL COLPO(PP)

化妝:littlewhite

造型:Harrylam(stylist)

服裝:Maison margiela@Harvey Nichols

場地:香港賽馬會

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!