掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

黃煦珽自拍食雪糕軟都變硬 __,黃煦珽,

羡慕呀!早前憑新歌《女神BB》而備受關注的中華文化小姐黃煦珽(Zaneta),早前趁新年到日本北海道避年,熱愛到日本浸溫泉的她,今次第一次在零下十幾度 ...


羡慕呀!


早前憑新歌《女神BB》而備受關注的中華文化小姐黃煦珽(Zaneta),早前趁新年到日本北海道避年,熱愛到日本浸溫泉的她,今次第一次在零下十幾度的雪中浸溫泉,感覺難忘:「之前去過一啲寒冷嘅地方,但今次去北海道真係超凍,自己一直好想體驗一邊落雪,一邊浸溫泉,覺得畫面好浪漫,當日夜晚溫度大概零下14度,本來諗住第二朝出太陽時先浸,但睇天氣預報,第二朝可能已經停雪,所以趁仲落緊雪,就走去浸,由除衫嗰陣已經覺得個人好似想結冰,但又唔可以好快跳落水,因為溫差太大,皮膚未適應會覺得啲水好熱好似比火燒,所以浪漫畫面背後一啲都唔浪漫。」她又笑言最搞笑是買了一支軟雪糕自拍,但自拍一輪後,軟雪糕都變硬了,令她忍不住狂笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!