網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月9日 星期五

大飽口福狂食 糖妹用錯力打牛丸嗌手腕痛 __,糖妹,

糖妹今次真係食盡中山、潮汕及順德美食。藝人糖妹(黃山怡)不時主持飲食節目,拍攝期間可大飽口福,令她十分喜愛當主持,最近她有份主持的無綫節目《輝哥為食遊 ...


糖妹今次真係食盡中山、潮汕及順德美食。


藝人糖妹(黃山怡)不時主持飲食節目,拍攝期間可大飽口福,令她十分喜愛當主持,最近她有份主持的無綫節目《輝哥為食遊》開始播出,她表示節目內食盡中山、潮汕及順德的美食,大讚有很多特色菜是香港食不到,而且有很多道菜都很難忘,其中榜首位置就是脆肉鯇,令本來不食魚的她都變得愛食魚,她謂:「今次參觀佢哋魚場,隨便撈起都好大條,即刻覺得都可以試吓,之後去到餐廳食脆肉鯇嘅菜式,最深刻係就咁清燙嘅脆肉鯇魚片,放喺湯度淥一淥然後放入口,嘩,脆到呢!完全令我覺得食魚呢件事實在係太美好」

又食又拎

糖妹又透露有到潮州食手打牛丸,更親自嘗試打牛丸:「啲牛丸係用鐵通人力揼出嚟,我都有試揼一分鐘,結果嗰晚手腕痛到不得了,因為我唔識用臂力揼。」她大讚店舖的牛丸十分美味:「好Juicy、好彈,牛筋丸更好食,因為好多汁,真係瀨尿牛丸Feel,係爆汁,講講吓我都流口水,覺得係人間美味,我攞咗4袋牛丸返屋企,但轉眼間已經畀屋企人食晒!」糖妹今趟亦嘗試了上山摘神灣菠蘿,即劈即食,大讚十分清甜!她表示這個節目在周六播出,有時間會回看,重溫當日的美食滋味。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!