掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

張藝興晒自拍靠害 黃磊慘變肥面禿頭 __,黃磊,

Lay晒咁多張相係得黃磊呢張出事,唔通佢哋……韓國男子組合EXO中國籍成員張藝興(Lay)近年不斷參與內地綜藝節目及劇集演出,其中他主持的《極限挑戰》 ...


Lay晒咁多張相係得黃磊呢張出事,唔通佢哋……


韓國男子組合EXO中國籍成員張藝興(Lay)近年不斷參與內地綜藝節目及劇集演出,其中他主持的《極限挑戰》更令他人氣急升,節目近日於上海拍攝新一輯。Lay於社交網站與一眾藝人的合照,身上綁上紅花球,仲自封做「紅花美男」,留言話:「紅花美男齊上陣。」細心留意相片,其中一張Lay同黃磊嘅合照,就見到黃磊唔知係咪過年食得嘢太多,雖然佢企喺Lay後面,不過塊面比Lay肥差唔多兩倍,而且髮線後移得好嚴重,真係一張相爆咗兩大缺點,黃磊今次真係多得Lay唔少!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!