掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

同朋友嘅男朋友拍拖!林欣彤陷入複雜關係 __,林欣彤,

佢話係喺唔知情情況下發生。歌手林欣彤(Mag)接受電台訪問,講到以往拍拖,她承認大多數被男友「食住」,笑言:「我都唔想,都想改下只係未改到。」Mag無 ...


佢話係喺唔知情情況下發生。


歌手林欣彤(Mag)接受電台訪問,講到以往拍拖,她承認大多數被男友「食住」,笑言:「我都唔想,都想改下只係未改到。」Mag無奈說拍拖都很講際遇,人品與靚仔和醜樣沒關係,因靚仔都可以是好男人,其貌不揚的男仔一樣可以對女朋友好差。

至於Mag新歌《忍》便是講一個女仔對感情盲目付出,愛上一個不值得愛的男人,傻到連自己都看不起自己。Mag稱現實感情世界亦曾經在不知情下做了第三者,她稱和對方是唱K時認識,是朋友的朋友,之後有約出來見面,但還未到拍拖階段,有次坐對方車去街,在燈位前停下時,隔籬平排停下來的車,剛巧遇上雙方認識的一位女性朋友,她自然反應便和女性朋友打招呼,但來不及多說幾句對方便駛走了。

過了一段時間她和男方正式拍拖,有日那位女性朋友和她分憂感情生活,言談間發現對方的男朋友竟是同一人。Mag坦言當時沒有即同女性朋友坦白,但有向男朋友質問究竟所為何事,當時男方解釋早已和對方分手,當刻是選擇相信男友,可惜幾經拖拉一段時間,最終發現男友原來都是大話連篇,只想享齊人之福,最後她只得死心和對方斬纜斷情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!