掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

比賽完再去金像獎 歐鎧淳驚趕唔切 __,金像獎,歐鎧淳,

睇嚟佢要再極速換衫喇!「女飛魚」歐鎧淳(Stephanie)出席學校活動,她表示小時候為了加入學校泳隊,而特登去學習游泳,她說:「我細個讀聖心小學,當 ...


睇嚟佢要再極速換衫喇!


「女飛魚」歐鎧淳(Stephanie)出席學校活動,她表示小時候為了加入學校泳隊,而特登去學習游泳,她說:「我細個讀聖心小學,當時學校泳隊第一年成立,自己好想加入泳隊,因為覺得加入校隊好型好勁,同埋只要識游水就可以加入,之後就一直游到依家。(嗰陣學校有冇特別優待你?)冇呀,可能因為我都係讀啲傳統嘅學校,所以成績都要好,同埋要等放學之後先,呢兩樣嘢都要有齊晒,爹哋媽咪先會畀我去學游水。(你嗰陣覺得好辛苦?)我唔覺得辛苦,反而覺得好玩,因為可以喺返學之前同一大班朋友一齊去游水,我覺得好開心。」她直言現在仍在堅持游泳的好朋友,絕大部份都是在讀小學時認識的。

比賽完再去金像獎

問她是否忙於準備出席金像獎所需的戰衣,她指:「嗰兩日我咁啱要比賽,係亞運選拔賽,所以我一定要游晒啲比賽先,之後再去裝身,然後再嚟頒獎禮,希望到時趕到啦。我一定會出席,因為喺一種尊重嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!