網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

素顏曝光!羅志祥女友痘印黑眼圈現晒形 __,羅志祥,

素顏同化妝又真係有啲唔同嘅…台灣藝人羅志祥(小豬)同內地網絡紅人女友周揚青自拍拖以來都非常甜蜜,二人不時都喺網上隔空傳情,愈愛愈高調。但一直都有人指周 ...


素顏同化妝又真係有啲唔同嘅…


台灣藝人羅志祥(小豬)同內地網絡紅人女友周揚青自拍拖以來都非常甜蜜,二人不時都喺網上隔空傳情,愈愛愈高調。但一直都有人指周揚青個樣靚過之前好多,仲不時有佢整容嘅傳言,對此佢已經澄清咗好多次。最近周揚青就做咗個更加爆嘅舉動,佢就喺社交網上面甫自己嘅素顏相,仲留咗一段好有霸氣嘅留言:「經常我甫化好妝修好圖的照片的時候,都會有一些莫名其妙的人問,也不知道你素顏甚麽樣,雖然我素顏甚麽樣跟你也沒關系,但我今天還是決定發一下我素顏的真實樣子給你!當你看到我也就那樣兒~鼻子也會有大毛孔,臉上也會有痘印的時候。這照片是真的隨手一拍沒任何妝啊p圖啊隱形啊之類的。」有網民就大讚佢睇得好開,呢個舉動仲好大方。但有網民依然話佢原來素顏係咁嘅樣,咁平時都應該P圖P得好勁!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!