網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月9日 星期五

幫埋阿媽追夢!準人夫林師傑誓要孭起頭家 __,林師傑,

林師傑真係好識諗,肯為頭家捱!藝人林師傑近期除拍劇及錄節目外,晚晚通宵在工廠大廈創作新歌,希望在樂壇再闖名堂,做個孭得起頭家的男子漢!年底與歐陽巧瑩結 ...


林師傑真係好識諗,肯為頭家捱!


藝人林師傑近期除拍劇及錄節目外,晚晚通宵在工廠大廈創作新歌,希望在樂壇再闖名堂,做個孭得起頭家的男子漢!年底與歐陽巧瑩結婚的他,除了努力搵錢養家外,更想母親尋回理想:「阿媽為屋企放棄好多!」

參加無綫節目《超級巨聲》出身的林師傑,將於今年11月23日與女友歐陽巧瑩拉埋天窗。為了擔起頭家,最近他經常與好友張明偉等在工廈絞盡腦汁寫歌兼練歌,希望塑造新式民歌,用真誠打動聽眾。

「個樣生得富貴」

入行多時的師傑,被問為何現在才急起直追?他坦言寫歌並非一朝一夕:「因為我唔想被動咁等公司畀機會,以前我永遠都係等人發號施令,但依家唔得,因為我阿媽(前藝人韓珍)要退休,我爸爸(前藝人林道權)又退休好耐,我都係時候承擔起屋企責任,變相要加倍努力,等多啲人認識我。」

師傑坦言平時拍劇和錄節目後,都會與戰友夾歌夾天光,然後再繼續工作。問到是否因家中有經濟危機才令他醒覺?他說:「一直都唔係十分好,可能係我個樣生得好富貴,以為我真係好有錢。其實我阿媽為屋企放棄好多,包括自己夢想,好想畀時間佢追尋自己夢想。」

換車慳未來

記者指師傑經常換車,他解釋今次換車其實是為了將來慳得更多:「換電動車係為咗媽媽,雖然車價貴,但無論牌費、保險都比所有車平,我計過條數,同我揸好舊嘅二手日本車差唔多,而且揸舊車都要整要驗。」他又稱在其他方面都好慳:「我啲衫都係網上一折先買,一係就贊助。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!