網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

【肥到冇咗條腰】高海寧狂操預告晒身材 __,高海寧,

過年食大咗好多人都係咁。藝人高海寧(高Ling)近期劇接劇,繼早前拍畢《BB來了》後,近日再為新劇《金宵大廈》開工。為保持最佳狀態,她趁有空檔到健身室 ...


過年食大咗好多人都係咁。


藝人高海寧(高Ling)近期劇接劇,繼早前拍畢《BB來了》後,近日再為新劇《金宵大廈》開工。為保持最佳狀態,她趁有空檔到健身室做gym,更於big big channel進行直播。高Ling今次身穿運動衫褲,未有着sport bra大騷身材,素顏出鏡的她解釋說:「因為我過完年覺得自己肥咗好多,好耐都冇做運動,教練畀高難度嘅運動好辛苦。」

至於點解要努力做運動,高Ling話因為月尾會拍硬照,可能會露腰,所以希望做些運動,到時可以騷肌肉給大家睇:「好耐冇做運動,啲肌肉好鬆散同好冇力。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!