網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

等攞視后?陳煒感激支持:睇運氣同緣分 __,視后,陳煒,

陳煒謙虛話自己好好彩!藝人陳煒(煒哥)接受電台訪問,宣傳熱播劇《果欄中的江湖大嫂》,她笑言每日拍攝都充滿歡笑,又話同好多老拍檔再合作,好有新鮮感:「就 ...


陳煒謙虛話自己好好彩!


藝人陳煒(煒哥)接受電台訪問,宣傳熱播劇《果欄中的江湖大嫂》,她笑言每日拍攝都充滿歡笑,又話同好多老拍檔再合作,好有新鮮感:「就好似同袁文傑有好多對手戲,主力同佢拍,再見番面好開心,但依家『游生』(袁文傑)嘅事業就似一支火箭咁升上天,記得第一套戲就係同佢做情侶,嗰時有好多嘢都跟住前輩學,不過如果你叫我依家睇番,就真係慘不忍睹。(袁文傑同之前合作有咩唔同?)除咗嗰樣之外,其他都進步好大,成個人都變得沉穩、成熟咗好多,之前佢有好多嘢都淨係識開嗰頭,就唔識收尾,見佢依家都識啦。」

硬食廿幾巴面都痺埋

談及煒哥於《果》中有武打戲份,她即刻變得雀躍表示自己好鍾意拍動作戲,覺得好好玩又好刺激,笑話:「以前成日都會吊威吔同舞劍,都係親身上陣,其實我都幾唔錫身。(戲入面仲要畀張名雅摑十一巴喎﹗)係呀﹗佢本身都唔夠膽打,但我叫佢放心打,其實最後都打咗廿幾巴,打完都覺得塊面好痺。」

自認拍得唔好有待進步

主持人講到煒哥因《果》而人氣再急升,有望問鼎視后,煒哥聞言就話都有留意網民的評語,又謙虛表示自己好好彩,受眾人支持,但仍有進步空間:「有啲位都做得唔係咁好可能大家唔知,有時啲場口係要跳嚟拍,拍嗰時有好多嘢都係估嚟做,睇番都覺有啲接得唔係咁靚、唔係咁順,會朝住令自己進步嘅目標去,至於攞唔攞獎,其實都好靠運氣同緣分。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!