網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月15日 星期四

驚截肢!孫慧雪凍傷腳冇知覺兼一撻撻 __,孫慧雪,

好彩返到酒店暖番就冇事喇!深得網友喜愛的藝人孫慧雪(雪雪)已完成結婚及生仔兩個人生階段,入行逾十年的她最近希望一圓做歌手的夢想,近日到日本北海道為新歌 ...


好彩返到酒店暖番就冇事喇!


深得網友喜愛的藝人孫慧雪(雪雪)已完成結婚及生仔兩個人生階段,入行逾十年的她最近希望一圓做歌手的夢想,近日到日本北海道為新歌拍攝MV,配合自己名叫「阿雪」於是決定拍攝雪景,連續幾日在零下五度天氣身穿薄衫捱冷開工,期間幸運遇上大雪,鏡頭前有大量飄雪超唯美!

捱冷開工

不過,本身怕凍的雪雪有苦自己知,兼撞正生理期開工,捱冷兩小時後更凍傷腳,美腿變得紫色一撻撻,她說:「我喺一個水泉旁拍攝,啲服飾唔算太厚,拍咗兩個鐘,凍到成個人麻木晒,拍嗰陣好投入,到後期開始凍到震晒,對腳冇晒知覺,仲變咗紫紫地,當時我都好驚,大叫係咪要截肢㗎?走嘅時候自己唔夠力行落山,要邊行邊跣,都好多謝拍攝人員扶住我走,好照顧我!」雪雪連續幾天都由天光拍到天黑,又攰又凍又傷,不過認為絕對值得:「今次係我第一次睇到咁大雪,真係好靚,返到酒店暖番就冇咩事。」

囝囝唔肯瞓搵媽媽

自囝囝Riley出生後,雪雪都盡量接一些時間短的工作,今次是她首次出埠工作,自然對囝囝牽腸掛肚,一返酒店就要視像:「老公話BB係咁嗌媽媽,夜晚唔肯瞓覺,好慘咁,真係好掛住BB呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!