掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

自認典型低頭族 蘇麗珊拍戲唔畀男友探班 __,蘇麗珊,

蘇麗珊話如果男友嚟探班會搞到佢分心㗎!女星蘇麗珊(Cecilia)到中環出席記者會,正忙拍新戲的她笑言自己是典型低頭族,經常玩手機消磨時間:「玩到頸都 ...


蘇麗珊話如果男友嚟探班會搞到佢分心㗎!


女星蘇麗珊(Cecilia)到中環出席記者會,正忙拍新戲的她笑言自己是典型低頭族,經常玩手機消磨時間:「玩到頸都痛,都想抑壓吓自己篤手機嘅衝動。(掛住同男友傳情?)Send吓短訊都要嘅!(要經常同男友報到?)我都係幾有安全感嘅女朋友,有時佢問我做緊乜,都會Send張相畀佢睇睇,視像就少啲!(叫男友探班?)唔好佢嚟到我會分心㗎,又唔可以唔理佢,都試過嚟探班放低嘢食咁嘅。」

唔介意素顏拍戲

Cecilia透露在新戲中要坐輪椅,即使埋位拍攝依然要坐定定,不能四處走動,令好動的她感覺如「畀蟻咬」,因此閒時會去運動,講到她最近在社交網分享素顏Look做運動的影片,她笑言:「我都畀朋友寸,問我係咪嫌粉絲太多,不過我自己就冇所謂,打咗燈,唔算係自己最醜一面。(接受到素顏演戲?)導演肯我就肯㗎,我唔介意展現自己真實一面,不過我食嘢都好雜,皮膚易敏感,如果係要戒定口。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!