網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

鄧兆尊一王三后出巡 「三奶」回春變滕麗名 __,鄧兆尊,兆尊,滕麗名,

傳「三奶」Claire一直最得兆尊歡心,仲要變靚咗,佢威晒啦!已故慈善伶王新馬師曾的長子鄧兆尊,雖然年屆五十一,但依然有心有力,同時駕馭Carmen、 ...


傳「三奶」Claire一直最得兆尊歡心,仲要變靚咗,佢威晒已故慈善伶王新馬師曾的長子鄧兆尊,雖然年屆五十一,但依然有心有力,同時駕馭Carmen、 ...


傳「三奶」Claire一直最得兆尊歡心,仲要變靚咗,佢威晒


已故慈善伶王新馬師曾的長子鄧兆尊,雖然年屆五十一,但依然有心有力,同時駕馭Carmen、車厘子和Claire亦綽綽有餘,並經常「四人行」通街走,享盡齊人之福,令不少男士妒忌又羨慕。三女能對兆尊死心塌地甘願共侍一夫,甚少爭風呷醋,全因兆尊公平對待,不會偏愛任何一個,但最近「三奶」Claire突然「跑出」,全因求上位出招瘦身減肥,令情況大逆轉!

「大婆二奶」入冷宮黑面

兆尊向來對上圍豐滿的女士情有獨鍾,而「3C」均擁有巨胸兼甚有肉地,福氣十足已見其口味不變。日前下午4時許,兆尊一拖三現身銅鑼灣名店,最令人眼前一亮的,是向來身形肥嘟嘟、愛以短髮配眼鏡打扮、有幾分大媽Feel的Claire,明顯「大翻身」,比之前不單瘦了近廿磅,更留了一頭長髮,服裝增添少女味,驟眼看還與索爆人妻滕麗名有幾分相似,還以為「兆尊兵團」又有「新女」加入!一行人浩浩蕩蕩入到店內,各自挑選心頭好。顏值度爆燈的Claire當然全程最得寵,享受「尊」貴服務,獲兆尊不時自動埋身給予意見,令「雙C」Carmen及車厘子立刻被打入冷宮,變為陪襯,極為無癮,難怪黑面。

情繫「阿三」

起初「大婆」Carmen與「二奶」車厘子都有借故使開Claire,施展一招「人肉漢堡」左右夾實兆尊密斟,無奈兆尊當日只情繫「阿三」,不久又走回Claire身後。穿露膊上衣「膊」出位的車厘子亦自知不敵,惟有醒目地識趣行開避戰。至於Carmen則繼續不甘示弱反攻,曾一度攝位行去兩人隔籬手指指,但依然未能成功轉移兆尊視線!期間Claire發現門外記者時,嚇到閃埋一邊並告知兆尊,埋單拉隊走人。離開時,三女中只見Claire手持戰利品,獲「賞𧶽」得手袋一個。

其實一直有傳「三奶」Claire最得歡心,而兆尊亦曾經講過,Claire能助他解決問題,所以認為她是上天派來,更笑言連Carmen和車厘子亦指Claire最惡。而外表唔聲唔聲的Claire,還在網上大晒「靚樣」,並上載與兆尊的「密照」。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!