掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

基仔願意為《娛樂新聞眼》復出 __,基仔,古巨基,

古巨基對《娛樂新聞眼》情有獨鍾!歌手古巨基(基仔)於將軍澳電視城錄影《流行經典50年》,提到日前客串做《東張西望》主持時,節目播出昔日他為《娛樂新聞眼 ...


古巨基對《娛樂新聞眼》情有獨鍾!


歌手古巨基(基仔)於將軍澳電視城錄影《流行經典50年》,提到日前客串做《東張西望》主持時,節目播出昔日他為《娛樂新聞眼》主持的片段,問到有何感覺,他說:「有好多回憶。訓練班畢業後屬於我演藝事業第一個成長階段,就係《娛樂新聞眼》。(想再做呢種節目主持?)我都有講話如果開番《娛樂新聞眼》,我一定嚟做。我對《娛樂新聞眼》情有獨鍾,我嘅成長嚟㗎嘛!」

此外,子華日前於活動上表示七月舉行的棟篤笑是最後一次,早前與子華合作新歌《子華說》的基仔,自爆早已得悉對方有意「封咪」,指子華早前於朋友聚會有提及過:「我唔記得個真正字眼係點,我嗰時仲以為佢係開玩笑,尋晚睇完佢官方片段冇諗過係真。」

基仔謂作為朋友會尊重他的決定,作為鍾意睇他棟篤笑的觀眾當然感到不捨得,期待對方以其他形式帶出香港人心聲。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!