網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

得袁偉豪有得睇?黃智雯拍裸戲要求清場 __,清場,袁偉豪,黃智雯,

黃智雯與袁偉豪在活動上搶盡風頭。藝人袁偉豪、黃智雯、陳智燊、林秀怡、郭子豪及李國麟等到小西灣一所中學宣傳劇集《三個女人一個「因」》,跟學生大玩遊戲,角 ...


黃智雯與袁偉豪在活動上搶盡風頭。


藝人袁偉豪、黃智雯、陳智燊、林秀怡、郭子豪及李國麟等到小西灣一所中學宣傳劇集《三個女人一個「因」》,跟學生大玩遊戲,角色有多重性格的黃智雯獲網民激讚,她坦言有緊貼網友的留言,據悉外間對此劇評價很好,講到劇集在周日播出,問有否吐氣揚眉之感?袁偉豪說:「係寶物尋歸底,好戲在後頭!」智雯表示一向對此劇有信心,因角色有發揮兼題材新鮮,今次她亦作大突破。

講到其中一個人格「愁擘擘」大受網友歡迎,智雯說:「網友話好girlfriendable、好善良,想攞返屋企養,好搞笑!」袁偉豪亦說:「我都想將佢私有化!」提到劇中一幕裸背戲,智雯表示拍攝時有要求清場,只剩下拍檔袁偉豪一個人,甚有安全感,袁偉豪笑說:「識咗咁耐,對我真係好。」智雯即說:「有好嘢梗係益你!」

提到好友姚子羚回後單身,智雯表示知道對方正跟胡定欣在大陸拍劇,亦有飲咖啡消閑,相信很快回復心情,問對方有否訴苦,智雯說:「太私人嘅冇講,在心中,姊妹都要畀空間,佢想share自然會share!」至於其感情生活,智雯表示穩定、開心。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!