掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

長期冇戴婚戒!吳若希唔記得自己結咗婚 __,吳若希,

吳若希話佢長期都冇戴婚戒。歌手吳若希、譚嘉儀和謝文欣今年擔任皮草晚宴的表演嘉賓。吳若希提到當年出席皮草晚宴後便結婚生仔,笑言傳承了沾旺氣的傳統,她說: ...


吳若希話佢長期都冇戴婚戒。


歌手吳若希、譚嘉儀和謝文欣今年擔任皮草晚宴的表演嘉賓。吳若希提到當年出席皮草晚宴後便結婚生仔,笑言傳承了沾旺氣的傳統,她說:「提醒我哋要繁衍下一代。(今年又嚟再生?)哈,希望隔耐少少,想有準備,會小心啲。(等BB大啲再生?)都開心嘅!」

搬返香港住

吳若希透露最近由澳門搬來港居住,在港工作更舒服,並謂要還碟債:「年底要出碟,已經兩年冇出過碟,遲啲又飛兩轉日本,做綜藝節目和拍劇集,生日都有機會喺日本過。(叫老公帶埋囡囡飛去日本慶生?)佢都有提議,但個女太細,會湊唔掂,都係過二人世界。(想收乜嘢禮物?)兌現啦,生活上嘅嘢都有喇,無謂再花無謂錢,感覺好像老夫老妻。」

大頭蝦冇記性

已為人母的吳若希笑說老闆經常提醒她是靚女,不要經常講家事,問會否不記得自己已婚?她說:「會,因為長期唔戴婚戒,唔鍾意戴首飾,怕唔見,不過老公發現時,我又會戴番,佢無嘢。」她自認大頭蝦,又冇記性,又自爆忘記準備高跟鞋,要臨時買。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!