掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

只要有恒心!陳奐仁肥仔變肌男 __,陳奐仁,

其實...陳奐仁以前肥肥哋都幾可愛吖。音樂人陳奐仁過往畀人感覺肥嘟嘟好可愛,但近日就要一改造型,誓要做「肌男」。連月來見佢不時去健身室操肌,為咗身形可 ...


其實...陳奐仁以前肥肥哋都幾可愛吖。


音樂人陳奐仁過往畀人感覺肥嘟嘟好可愛,但近日就要一改造型,誓要做「肌男」。連月來見佢不時去健身室操肌,為咗身形可以去到幾盡?睇吓陳奐仁點操法就略知一二喇。佢喺社交網連月嚟都有「報告」進度,見佢狂操掌上壓、引體上升、吊環倒吊、踩健身單車、抬車胎、仲玩埋戰繩,見佢除埋上衫狂揈,真係咩力都出埋。目測佢已經減磅成功兼肌肉開始浮現,真係只要有恒心,鐵柱都可以磨成針呀。佢仲喺社交網都留言話自己都認唔到自己「連我都認唔倒自己。I don’t even recognise myself。連我都減倒(到)我教練修身界之神 」。

甚至近日都操得好勁嘅藝人杜汶澤都有轉載陳奐仁玩戰繩條片,仲鼓勵自己咁留言「見到陳奐仁咁,你仲好意思偷懶咩?」共勉之啦。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!