掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

邵音音幫李菁執拾遺物:衫被鞋襪都有異味 __,邵音音,李菁,

邵音音指李菁很喜歡香港,所以骨灰都會番在香港。藝人邵音音今晚出席公開晚宴,問到有關昔日邵氏影后李菁的身後事,她指李菁家人從上海來港,由於李菁是在家暴斃 ...


邵音音指李菁很喜歡香港,所以骨灰都會番在香港。


藝人邵音音今晚出席公開晚宴,問到有關昔日邵氏影后李菁的身後事,她指李菁家人從上海來港,由於李菁是在家暴斃,所以之後辦理的手續比較繁複,邵音音謂:「佢家人嚟咗香港,都要出入警署三、四日先可以搞掂晒所有手續,而李菁嘅後事亦已經搞掂晒。」由於李菁生前很喜歡香港,所以骨灰都會留在香港,邵音音表示:「本來佢嘅家人都有諗過將骨灰拎番去上海,但因為李菁講過喜歡香港,所以最後留咗喺香港。」

邵音音指「邵氏之友」有份幫手出一些喪禮費用,而她亦有幫手去李菁家執拾,因業主要求清晒屋內的物件才交屋,邵音音謂:「清間屋係最慘,因為李菁好喜歡買嘢,屋裏面有好多雜物、好多衫,連行嘅位都冇咁滯,因為佢喺屋企『走』咗,都幾日喇,啲衫被鞋襪都有異味,我哋同佢屋企人傾過,最後全部掉晒。」李菁的家人、姪女已經離開香港返回上海,並着大家不能透露行踪,因不想影響日常生活,邵音音謂:「佢哋唔想見記者,好多嘢都驚驚青青,連對我哋都會有少少驚。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!