掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

溫家偉高調晒愛 女友甫性感相和應 __,溫家偉,

佢哋真係Sweet到爆!藝人溫家偉(大隻仔)早前就承認同新加坡混血兒索女Sofia拍拖一年多,雖然二人遠距離戀愛,但係依然愛得甜蜜,家偉仲話兩個感情好 ...


佢哋真係Sweet到爆!


藝人溫家偉(大隻仔)早前就承認同新加坡混血兒索女Sofia拍拖一年多,雖然二人遠距離戀愛,但係依然愛得甜蜜,家偉仲話兩個感情好穩定添!最近家偉就孖女友齊齊飛咗去布吉旅遊,仲喺社交網上載唔少旅遊相,相中見到佢哋出海玩,不過女友就好怕醜用帽遮住半個樣合照。

之後佢仲晒食自助餐同埋去市集行街嘅相,見到佢仲用支好長嘅飲管飲嘢,擺出唔同搞笑甫士,睇相都知佢哋呢個旅程玩得好開心。而女友亦都喺網上晒出一張獨照,仲話:「Sometimes paradise isn't too far away from home.(有時候天堂係唔需要離屋企太遠)」網民都叫佢哋enjoy個trip呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!