掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

為慈善冇計!敖嘉年做舞台劇淨收車馬費 __,敖嘉年,

為慈善排練成個月佢都應承咗!藝人敖嘉年接受電台訪問,講到他將主演的舞台劇講述印度皇帝故事,問到屆時可會像Bollywood般,一班人又跳又唱?他表示: ...


為慈善排練成個月佢都應承咗!


藝人敖嘉年接受電台訪問,講到他將主演的舞台劇講述印度皇帝故事,問到屆時可會像Bollywood般,一班人又跳又唱?他表示:「會好多人一齊跳,老中青一齊跳,啲舞唔太犀利。」他亦謂舞台劇是用作慈善收益,故只收車馬費。

問到敖嘉年最初為何會接此劇?他表示:「監製打畀我,講晒成個故事畀我聽,但佢講到只得車馬費時我窒一窒,問番佢車馬費即係幾多?因為都要成個月排練,但我都係應承咗,但我同佢講我未做過舞台劇,仲要一嚟就做男主角,佢就話『得㗎喇』。」問到覺得舞台劇與電視劇有何不同?他表示拍劇很多時要就鏡頭:「但舞台劇係唔可以用背脊得住觀眾。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!