網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

公開認愛!景甜張繼科甜爆拖手漫步海灘 __,

終於公開認愛喇!內地女星景甜與中國乒乓王子張繼科早前被拍到二人車廂擁吻,因而爆出戀情,之但係佢哋就冇公開承認拍拖,之後更不避嫌戴上同款黑色情侶帽睇戲約 ...


終於公開認愛喇!


內地女星景甜與中國乒乓王子張繼科早前被拍到二人車廂擁吻,因而爆出戀情,之但係佢哋就冇公開承認拍拖,之後更不避嫌戴上同款黑色情侶帽睇戲約會。不過呢日張繼科就突然喺微博甫咗張佢同景甜手拖手喺海邊漫步嘅相,留言:「K♥T」仲標記埋​​​​景甜公開承認拍拖!而景甜亦有轉發微博留言:「T♥K」。另外有眼利嘅網友仲發現張繼科大方認愛嘅時間(07:21)咁啱就係景甜嘅生日(7月21日)嚟添,真係隔住個Mon都feel到佢哋有幾sweet呀!唔知今次公開認戀會唔會就係公布婚訊嘅先兆呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!