網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

神神秘秘!盧巧音同老公密謀新搞作 __,盧巧音,

好想睇夫妻檔會有咩火花!歌手盧巧音在文化中心參與慈善音樂會,表示會唱兩首歌,分別是《三角誌》及《垃圾》。她亦謂今次是與管弦樂團合作,希望之後可以多些合 ...


好想睇夫妻檔會有咩火花!


歌手盧巧音在文化中心參與慈善音樂會,表示會唱兩首歌,分別是《三角誌》及《垃圾》。她亦謂今次是與管弦樂團合作,希望之後可以多些合作,想試多些不同音樂。講到工作,她謂剛做完澳門演唱會及一些商演,之後會有新project,但想保持神秘,問到可會與樂隊Kolor的老公Sammy合作?她謂都會,但形式想保密。

她又講到下月會到關島及菲律賓附近的地方拍ViuTV劇集《仇老爺爺》,五月就會到加拿大做表演。講回劇集,她透露飾演游學修的媽媽,她笑言:「所以呢排要特登整殘自己,唔敷mask,因為唔想唔似,啲衫都幾老土,但我又冇乜怨言,因為角色需要咁,我都有留意啲大媽手勢,希望可以搭夠個歲數。(有冇向自己媽媽取經?)聽佢語氣,佢比較少嗰啲手勢,所以我去多少少街市望吓人哋點講數。」她又謂實際年紀43歲的她可以生得出27歲游學修,坦言已是第二次做媽媽的角色:「都冇得唔接受,因為劇本講呢啲咁嘅嘢,所以要代入角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!