掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

贏頭馬秘笈!蘇志威自爆全靠動物傳心師 __,蘇志威,

佢嘅贏頭馬秘笈,真係信不信由你!人逢喜事精神爽!草蜢成員蘇志威最近屢次傳來好消息,先有名下愛駒「駿王」首次贏頭馬,令蘇志威一家一嘗拉頭馬滋味,再來自家 ...


佢嘅贏頭馬秘笈,真係信不信由你!


人逢喜事精神爽!草蜢成員蘇志威最近屢次傳來好消息,先有名下愛駒「駿王」首次贏頭馬,令蘇志威一家一嘗拉頭馬滋味,再來自家西裝品牌成立五周年,談及品牌,他感謝一班員工近年來的無私付出,由一間店舖擴充至今年的三間,又開心宣布品牌即將參與第二次婚紗展,另外,品牌今年亦都會有多方面的合作,例如會幫大機構的每位員工度身訂造制服,從而對外宣傳,希望可於今年內打入內地市場。

老婆開心到喊

問到首次拉頭馬心情?蘇志威表示非常開心,覺得是一個好兆頭,愛妻劉小慧還激動到喊︰「着住專登為呢隻馬整嘅戰衣,仲搵咗國際知名設計師郭培幫手刺繡。」除了戰衣帶來幸運之外,原來蘇志威專程請來動物傳心師於戰前「開解」駿王,他指之前動物傳心師曾經試過與家中愛犬溝通,發覺好可信︰「隻馬本來以為係嚟度假,佢就話佢知佢係要競賽,知道之後就跑得好叻,今次贏馬都好輕鬆,如果唔係咁花時間好好栽培,我諗佢已經退咗役。」

做個開明好爸爸

蘇志威除了有老闆、馬主的身份外,還是一名開明的爸爸,現今社會人人都話要努力讀書入大學之際,他卻曾於電視節目上撐大女將興趣發展成事業,不必急於讀大學︰「各人有唔同教育方法,有家長望子成龍,就會迫佢哋讀書,的確有啲小朋友唔迫係做唔到,但又唔可以話呢啲家長有錯,佢有佢嘅諗法。而我就係想個女開心快樂,想佢搵到佢鍾意嘅嘢,會支持佢,加上屋企又冇畀負擔,可以喺一個咁好嘅環境之下追夢,難得有夢想,唔係一條鹹魚。」

支持個女進修整甜品

蘇志威笑言可能自己才是怪獸家長,又指非常放心大女年尾獨自去日本進修甜品課程︰「佢依家喺某酒店餅房做緊,問佢辛唔辛苦,佢話唔會辛苦,只係攰,又話好開心有人畀錢學嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!