網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月2日 星期五

四虎不知情 吳家樂:食飯有提及佢 __,吳家樂,

四虎不知情 吳家樂:食飯有提及佢

四虎不知情吳家樂:食飯有提及佢藝人古巨基、古天樂、吳家樂及劉愷威日前在社交網上載合照,四人與何遠恆於90年代獲無綫力捧為「新五虎」,近日相隔24載再「 ...


藝人古巨基、古天樂、吳家樂及劉愷威日前在社交網上載合照,四人與何遠恆於90年代獲無綫力捧為「新五虎」,近日相隔24載再「合體」,卻獨欠何遠恆,難怪基仔留言:「Calling何遠恆。」

對於何遠恆甩拖,劉愷威昨日表示與對方很久沒有見面,因自己一直在內地工作,而近月返港,當晚有時間才約舊友吃飯,他續說:「同李彩華都唔熟,所以佢哋兩個發生咗咩事我都唔知。」而另一出席飯局的吳家樂亦表示與何遠恆沒有聯絡,並說:「只不過我哋四個約出嚟嘅時候,覺得好難得,所以影咗張相,食飯嗰時都有提及何遠恆咁啫!」






鍾意就快D Share啦!